{asp} set colProductVariationJsonObject93d = Server.CreateObject("scripting.dictionary") function GetProductVariationJsonObject(ProductVariationId93d) set GetProductVariationJsonObject = nothing if not colProductVariationJsonObject93d.Exists(cstr(ProductVariationId93d)) then set colProductVariationJsonObject93d(cstr(ProductVariationId93d)) = nothing for i93d = 1 to 2 loc93d = server.Mappath("/shared/Resources/ProductVariations/" & ProductVariationId93d & ".json") set oJsonFromDisk93d = Server.CreateObject("Chilkat_9_5_0.JsonObject") if len(GetFileContent(loc93d)) > 0 then if Int2Bool(oJsonFromDisk93d.Load(loc93d)) then exit for end if if i93d = 1 then sleepms 500 else Err.raise 13431, "ExtendProductVariation Error", "Failed to read extended Json file '" & loc93d & "'" & vbcrlf & oJsonFromDisk93d.LastErrorText next set colProductVariationJsonObject93d(cstr(ProductVariationId93d)) = oJsonFromDisk93d end if set GetProductVariationJsonObject = colProductVariationJsonObject93d(cstr(ProductVariationId93d)) end function function GetProductVariationCardMarkup(oPageData23d, ProductVariationId23d) CurrentLanguageId23d = oPageData23d.StringOf("CurrentLanguageId") GetProductVariationCardMarkup = "" set ProdVarJsonObj23d = GetProductVariationJsonObject(ProductVariationId23d) if not ProdVarJsonObj23d is nothing then with oPageData.ObjectOf("ProductVariationsAvailability") 'isDeleted23d = Int2Bool(.ObjectOf(ProductVariationId23d).BoolOf("IsDeleted")) isActive23d = Int2Bool(.ObjectOf(ProductVariationId23d).BoolOf("IsActive")) isAvailable23d = Int2Bool(.ObjectOf(ProductVariationId23d).BoolOf("IsAvailable")) end with if isActive23d then salechannelIndex23d = ProdVarJsonObj23d.ArrayOf("SaleChannels").FindString(oPageData23d.StringOf("SaleChannelId"), 0) if salechannelIndex23d > -1 then mainImageIndex23d = ProdVarJsonObj23d.ArrayOf("Images").FindObject("IsMainImage", "true", 0) if mainImageIndex23d > -1 then set mainImageObj23d = ProdVarJsonObj23d.ArrayOf("Images").ObjectAt(mainImageIndex23d) GetProductVariationCardMarkup = _ "
We doen er alles aan om de best mogelijke service te bieden. Maar er kan natuurlijk altijd iets mis gaan. Dat spijt ons enorm, hopelijk kunnen we jou snel helpen om het weer goed te maken.
Heb je je bestelling niet ontvangen of heb je een verkeerd artikel ontvangen? Neem contact op via e-mail info@pittigepepers.be of vul het contactformulier in en wij zorgen ervoor dat je bestelling en/of het juiste artikel zo snel mogelijk wordt opgestuurd.
Niet tevreden of is er iets mis gegaan? Onze excuses hiervoor! We willen dit graag voor je oplossen.
Neem contact met ons op per e-mail: info@pittigepepers.be of vul het contactformulier in.
Wij streven er naar binnen één werkdag met een passende oplossing te komen.
Je kan bij ons terecht voor productklachten, maar ook klachten over service en/of levering.
Dan kun je altijd nog je klacht voorleggen aan de geschillencommissie Thuiswinkel.
Je kunt je klacht ook aan de geschillencommissie voorleggen via het Europees ODR Platform.